Schovám se, abych se vyhnul spravedlivému hněvu těch, kteří to dělají Opravdu, bez legrace, nechápu proč. U nás v rodině jsme to vždy vařili dlouho a na mírném ohni, ale přítel to scedí, tzn. Rychle se vaří, scedí a pak vaří na více či méně mírném ohni.
získat méně tučný, méně bohatý, dietnější produkt, abych tak řekl
Ano, nemusíte to vůbec vařit – lidé tak žili 🙂 Ale ve skutečnosti se do prvního vývaru dostane to, co nebylo smyto, nenamočené v produktu. V dnešní době je maso často injektováno výrobci pro zvýšení hmotnosti.
Mimochodem, existuje tendence, když se vývar vůbec nepoužívá (ale maso se jí později), protože tam jde všechno: od hormonů po mrtvolný jed. i když je to všechno chutné a bohaté 🙂
Hovězí a vepřové scedím
O kuřecím jsem slyšela, že v prvním vývaru je více výhod. I když to občas vypustím, aby to nebylo mastné
Pokud je kuře domácí, pak scezování není nutné.
To je vzácné. Chci říct, máme na jídelníčku drůbež
Vidíte, faktem je, že vývar obsahuje spoustu extraktivních látek, ty nejsou pro naše tělo užitečné a to ani s přihlédnutím k současnému krmivu a steroidům. Všechno to maso jde do vývaru a ty to všechno sníš, jsem z toho znechucená, sama se snažím nejíst maso, nejen že ho vařím na druhém, vařím maso zvlášť, dělám polévku ve vodě, pak Část druhého vývaru přidám spolu s masem do pánve s polévkou, kterou vařím ve vodě, přibližně v poměru voda-dvě třetiny, třetina vývar. Chutné, syté a méně škodlivé, tzn. zdravější stravování.
a slyšel jsem od ženy, která pracovala v masokombinátu, že by se měl první vývar scedit. možná tam jsou nějaké škodlivé látky. a maso je “čistší” nebo tak něco. něco takového. a říkají, že je to správné. I když sám to nikdy nedělám.
Slyšel jsem ještě něco zajímavějšího – o energii. Jako jsou zvířata před porážkou v takovém strachu atd. atd. a primární var toto vše odstraní. Bayan je možný, ale nějak se to odložilo 🙂
To je pravda. Při prvním vaření mizí hlavní část hormonů (včetně hormonu strachu), antibiotik a purinových zásad. vývar se stává čistším, průhlednějším a chutnějším.
“Zvířata před porážkou mají takový strach”
Sakra, teď nebudu jíst maso vůbec
Je to pravda o strachu, je to, jako by je přivedli na jatka, nenechají vás ani popadnout dech, jdou rovnou pod nůž. zvířata jsou ve stresu a všechny hormony a další svinstvo končí v mase
nenechají vás popadnout dech – zvířata všechno cítí, babička předala krávu, plakala, řvala z kotce na jatka, věděla, kam ji vezou ((((okamžitě porážejí, aby netrpět,když se tam budou zdržovat tak umřou na zlomené srdce.Moje babička je veterinářka,říká to tak Pro všechny je lepší,když dají hned gól
Čtěme a staňme se vegetariány Jsem asi hodně tvrdohlavý, ale dělal jsem vedle Velcomu, šli jsme do jejich firemní prodejny, zajeli jsme na parkoviště a za námi jel obrovský náklaďák – vezl živá prasata, šťouchali čumáky do škvír, chrochtání. Ale nikdo neztratil chuť! Grilování dopadlo vždy báječně.
Velkom nemá svůj dobytek, Malakhovský nemá svůj dobytek, pracují na hotových surovinách, tzn. maso se kupuje.
a právem! Je nejvyšší čas!
Tady opravdu nejde o energii. Vylučují adrenalin, který není pro lidské tělo příliš užitečný.
O prvním vývaru jsem to neslyšel, ale říkali, že zvířata by se neměla porážet, ale rychle usmrcovat plynem, aby neměla bolest a strach
Souhlasím, četl jsem, že jsou namočené v nějakých nepěkných věcech pro lepší skladování. A po uvaření tato hnusná věc okamžitě vyjde. Proto je lepší první vodu slít, a pak s klidem vařit.
Při vaření masa vždy první vodu vylévám. I při vaření želé masa. Ano, zamrzí. Ne, nepřidávám želatinu. Dělali to všichni v rodině a „učili“ mě)))
Na internetu píšou následující:
„Protože všechny škodlivé látky – dusitany a další infekce a nečistoty – jdou do první vody z masa.
Kuře, mimochodem, kvůli obrovskému množství bublaniny, kterou je pro rychlý růst plněné, se vaří až ve třetí vodě. První dva se po uvaření scedí.“
slijte první vodu, přidejte jen tolik, aby zakryla maso a kuře. Jakmile se vaří, scedíme, maso opláchneme a dáme vařit vývar s kořeny a kořením. Ukazuje se to mnohem chutnější.
Já to vždycky odsávám, naučila mě to maminka. A její soused ji kdysi dávno naučil, celý život pracoval jako veterinář na trhu.
Obvykle to nevypouštím, ale když se projeví alergie, musím. Pak se vývar ukáže jako dietnější a „čistší“ nebo tak něco.
Jak vařit polévku s masovými kuličkami? Když vařím, vytéká z nich nějaký odpad a kazí vzhled. Také mě zajímá, jak dusit maso, protože nemůžete přidat první vývar, takže nakonec budete jíst maso s nejrůznějšími ošklivými věcmi? já tomu nerozumím.
No, můžete samozřejmě vše dovést až do absurdna. stát se vegetariánem
Masové kuličky vždy nejprve uvařím v samostatném hrnci a pak je napůl uvařené vkládám do polévky.
Dělám to ještě horší. Dělám je najednou v astronomickém množství, uvařím do měkka, sliji vodu a samotné karbanátky dám do mrazáku. Podle potřeby vyndám a přidám do již připravené polévky. A to v libovolném množství. Pokud je můj manžel všechny pochytal a sežral, nevadí, vytáhnu z mrazáku další.
Když jsem nabídl tuto možnost v Krmení (konkrétně pro kojeneckou výživu), místní obyvatelé mě málem sežrali celou :)))
No, Korma je samostatná píseň. Více než třikrát tam můžete jít pouze po lobotomii.
proč horší? Myslím, že je to velmi rozumné. Ani nevidím ty hnědé soplíky z masových kuliček v polévce, objevuje se dávivý reflex. Raději je předem uvařím, pak přidám úhledně do polévky, chuť tím vůbec neutrpí.
Sakra! To znamená, omlouvám se, nemohl jsem si pomoct, že tak jednoduchý a úspěšný nápad mě až dosud nenapadl. Pro mé dietáře je to nejvíc IT. Respekt. Děkuji!
K vypuštění jedů.
15.12.2010 23: 10
16.12.2010 18: 36
Ten jed na mrtvoly je tak chutný, proč ho vyhazovat 🙂
Uvolňuje se, když již v mase probíhají hnilobné procesy. Takové maso je lepší nejíst vůbec.
Viděli jste spoustu věcí, které byly zmasakrovány?
Čerstvě nakrájené maso není zdravé k jídlu, musí vyzrát, než se dá vařit a konzumovat.
Ano, vím o čerstvém mase a vždy dokážu rozeznat čerstvé maso od již použitého masa. A nakupuji na důvěryhodných místech. Když vařím vývar, první vodu sliji, ale z úplně jiných důvodů.
kupujete shnilé maso a jíte ho? no, jez dál)
To vše je úžasné, ale co dělat s jedy ve smažených guláších atp. maso?
jíst. nebo nejíst maso vůbec. Kromě toho jsi byl velmi nadšený z POISON. Neexistují žádné jedy, jsou pouze škodlivé látky, a to v průmyslovém mase, ale ne v domácím mase.
A ještě mi doktor říkal, že polévky se mají vařit jen ve druhém vývaru, aby nebyla zácpa.
a vždy jsem věděla, že čím tučnější jídlo, tím řidší stolice, promiň:)
Ukazuje se, že prvním vývarem kromě výše popsaných škodlivých účinků vylijeme i přebytečný tuk? Myslel jsem, že (tuk) během celého procesu vaření průběžně migruje z masa do vývaru.
Obecně maso vařím vždy předem, většinou přes noc, a ráno po vychlazení sbírám tuk z povrchu jako kostku ledu, ať už hovězí, vepřové nebo kuřecí. Kuřecí vývar má ale tuk neztužený, ale měkký, sbírám lžící. A potom uvařím polévku nebo ji vypiji (pokud je to kuře).
jo a pro jistotu posypat purgenem!
Hmm, co třeba mleté maso, dušené, pečené maso atd. ? Jíme nezdravé jídlo?
vlastně se to naskládá na tác, jestli jste si toho nevšimli 🙂 A rolované sekané ztratí během vaření mnohonásobně více vlhkosti než celý kus masa (krev a vlhkost zůstávají v misce)
Dusíte ho ve vlastní šťávě? a ani jsem si nevšiml šťávy z mletého masa.
PS Nejsem anonymní, jen jsem prošel)
co kde teče?o čem to mluvíš?jestliže je maso vařené v omáčce, dušené, jako příklad lze stále uvést stejný pilaf s masem, dušené maso a mnoho jídel
kdy se to má vypustit? Tak jsem tam hodil maso a brambory. Mám pokračovat ve vypouštění ihned poté, co se uvaří?
Pokud chcete scedit, nemusíte brambory hned házet. maso vhodíme do vařícího vývaru (o varu a chladu se vedou debaty, ale já to tak dělám), znovu vaříme, dokud se nerozvaří (hovězí) nebo min. 10 po uvaření (kuře), poté vodu slijeme a kuřecí maso dám do studené vody a začnu vařit jako obvykle, tzn. Po provaření přidám zeleninu atp.
to znamená, že házíte brambory do vroucí vody? nebo když je zima, když podruhé naléváte vodu
Osobně do předsíně házím maso a kuře. vodu, aby byl vývar chutnější, a veškerá zelenina horká, aby si zachovala více vitamínů (IMHO)
Dívky, kromě škodlivých (získaných) látek (chemie, zpracování), první vývar obsahuje látky vlastní každému masu – puriny a tak dále. Tyto látky jsou náročné pro ledviny, klouby a játra. Scezení prvního vývaru se doporučuje lidem s onemocněním trávicího traktu a obecně pro zdravější stravu.
Ve smaženém mase přitom téměř všechny tyto látky zůstávají v mase, v dušeném mase přecházejí částečně do šťávy (omáčky). Proto je nejzdravější maso vařené.
Nikoho neagituji, jen pokud máte problémy s trávicím traktem, játry, ledvinami, nebo prostě chcete jíst zdravěji, tak vám radím vyhodit první vývar a jíst méně smaženého :))) Nic nového 🙂
To se doporučovalo i v sovětských dobách, v nemocnicích, po různých operacích. Kuře v druhém vývaru.
No ano, toto je již dlouho známé jako zdravá výživa. Prostě teď, s tolika chemikáliemi a nekvalitními produkty, je čas si to znovu připomenout 🙂
Není to tak dávno, co jsme se se sestrou pohádali. Řekl jsem, že není nutné první vývar scedit, ale ona mi naopak dokázala, že je to nutný postup.

Podle mé sestry se v prvním vývaru hromadí všechny látky, kterými byl kus masa napěchován. Jako argument řekla: „Nevšimli jste si, jakou barvu měl první vývar? Má také zakalený odstín, což má negativní dopad na vaše zdraví.“
Ale vím, že pokud kupujete kvalitní maso, nemusíte se bát. Polévka z opakovaného vývaru, bez chuti. Alespoň si to myslím.

Prvotní vývar je navíc velmi zdravý. Vařením se bílkovinné sloučeniny v mase rozpustí na úroveň aminokyselin a tělo je lépe vstřebá.
Z tohoto důvodu vařím polévku vždy s prvním vývarem. Polévku s druhým vývarem připravíte pro staré lidi, malé děti a lidi na dietě.
Tím vším se snažím dodržovat všechny nuance přípravy dobré a chutné polévky. Tady jsou některé z nich.

K přípravě vývaru používám pouze kvalitní maso. Nakupuji od důvěryhodných prodejců, kteří mají vlastní soukromé farmy.

Při zahájení vaření vývaru maso dobře opláchnu pod vodou. Dále se vývar vaří na vysokém ohni, odstraňte pěnu a stáhněte oheň na co nejnižší míru.

Pokud si nejste jisti, že vám bylo prodáno dobré maso, pak je samozřejmě lepší první vývar scedit. Kuřecí vývar scedím po 10 minutách varu, vepřový po 15-17 minutách, hovězí vývar po 25-30 minutách.


Alina Autor článku
Líbí se vám článek?
Sdílej se svými přáteli:
Komentáře (65)
Evgeniy 02 ve 2020:22
Koupil jsem v obchodě chlazené kuře, 1800 gramů. Pečené v troubě v litině, přesně 500 gramů tekutiny. Nalil jsem do půllitrové zavařovací sklenice.Vyšlo z toho asi 2 cm tuku a zbytek byla světle hnědá hmota.
Andrey 02 v 2020:3
Legrační. Školu už máte dávno hotovou? Při vaření jakéhokoli masa tvoří pěnu albuminy, bílkoviny masa, pěnu stačí odsát, první vývar vylít jen lidem s nemocným trávicím ústrojím, aby se odstranily extraktivní látky. Při zahřátí se bílkovina sráží a neštěpí se na aminokyseliny, bílkovina se rozkládá na a/k enzymy ve střevě, kde se vstřebávají
Maria5* 01. ledna 2020 v 11:53
Máš problém. Jsme seveřané. Pokud vaříme maso jako vy, nepřežijeme.
Vasya 29. prosince 2019 v 18:48
Po uvaření, po 3-4 minutách první vývar slijeme. Maso opláchněte od pěny přímo na pánvi, zalijte horkou vodou a poté se začne vařit vývar.
CHYTRÁ MASHA 29. prosince 2019 v 15:10
Dovedu si představit, jak tato hospodyňka vaří rosol. ))))))))))))))) Je tam i maso. hodně masa + kopyta + kosti a vývar jde do záchodu)) A mleté maso na řízky. jeho Také je potřeba vyprat s bělidlem v pračce, vyvařit a několikrát scedit. Do těchto řízků nemůžete dát vejce – je to škodlivé, sůl. a také to je škodlivé. Budou skvělé – čisté, zdravé, dietní. kočka let’s!
Olga 19. prosince 2019 v 19:15
Vařte vývar na polévky, boršč, okurky atd. potřebuješ jen ten druhý vývar.I za sovětských časů doktoři radili a já těm doktorům věřil, ne jako teď
Sníh 04. ledna 2020 v 0:05
Proč scedíš vývar? Kvůli bílkovině, která tvoří pěnu? Takže naopak doporučují používat ho na hlavní chody a omáčky a nelít do odpadu! To je to nejzdravější – protein! Takže v čem je problém – nerozumím! Vím, že to vypouštějí kvůli tuku, který se tvoří nahoře! A dokonce je to žádoucí pro ty, kteří mají vysoký cholesterol, po mrtvici nebo infarktu!
Ira 28. července 2023 v 14:08
Jak to správně namáčet, prosím podělte se o své zkušenosti.
Anatoly 16. prosince 2019 v 5:49
Sestry, není jednodušší uvařit si vývar tak, jak chcete, nechat ho odležet alespoň 1 minutu, scedit zvrchu, nechat usadeninu ve světlém, čistém vývaru, uvařit, co potřebujete
NNN 12. prosince 2019 ve 21:39
Četl jsem to a nechci žít (. Půjdu do pekla.
Ale máčíte i to mleté maso?Už se s tím nikdo nebaví,kupují ho hotové na stejných trzích od stejných kuřat.
Láska 13. prosince 2019 ve 23:33
Maso namáčím vždy: na polévku i na mleté maso. Pamatuji si, že moje matka namáčela maso koupené v obchodě. Babička to neudělala: maso bylo „její vlastní“ a bylo uloženo ve sklepě. . Poté, co jsem se dal na cestu samostatného života ve shonu všedních dnů a ruchu velkoměsta, začal jsem tuto proceduru – namáčení – zanedbávat a pak na to úplně zapomněl. Zaměstnanec mi připomněl: Namáčí všechno maso: od kuřecího po jehněčí. Zeptal jsem se jí: “Není to chutné, že?” A když smažíte, tak je v pánvi voda, maso se nesmaží, ale vaří.“ Odpověděla, že se nic takového neděje, maso je smažené s kůrkou, polévky syté. Začal jsem namáčet maso: chuť polévek se změnila k lepšímu, zapomněl jsem na plynatost, střeva se uklidnila, vepřová kotleta byla křupavá a rozplývala se v ústech Jedním slovem: nenašla jsem žádné nevýhody namáčení . No, pokud to naši předkové udělali, věděli přesně, proč je to potřeba udělat.
Freken Bock. 16. prosince 2019 v 1:38
To jo. Zapomeneš na něj. Stále se vám bude připomínat a většinou nečekaně
A jak to vaříte, vítězí zkušenost Jak to udělat správně?A jak to udělat správně? 28. července 2023 v 13:40
Jak to správně namáčet, prosím podělte se o své zkušenosti.
Mila 14. prosince 2019 v 16:27
U žádného druhého chodu nic nevaříme, ale sníme všechno se vším špatným.
Ildar 28. prosince 2019 v 10:45
Osobně si nikdy nemohu koupit mleté maso a maso v Supermarketu! Protože vím, že to tam neperou a dávají tam různé ošklivé věci a odpad!
Kupuji hovězí maso na trhu a hned po prodavači žádám, aby ho dal přes mlýnek na maso, kde ho přede mnou nejdříve umyje!
Rinat 12. prosince 2019 ve 21:34
Autore, napsal jste o ničem. “Vždy kupuji kvalitní maso od prověřených atd.” Zaprvé možná nevíte, že maso není moc dobré a zadruhé málokdo má možnost koupit maso u důvěryhodných atp. Tak proč sakra není o čem psát?
Grey 12. prosince 2019 v 8:54
Vývar se musí vařit 10-15krát, scedit, pak ještě 5krát povařit s bělidlem, vyždímat, jemně protřít sítem a vyválit na tenký plochý koláč. smažíme z obou stran a na vodě děláme ve velkém „palačinky“!! Když uděláte dort ve tvaru bumerangu, můžete sestřelit holuby v letu!
Vasileostrovets 12. prosince 2019 ve 20:55
S bumerangem musíte být opatrní. Můžete to jen rozvinout do tvaru kopí, to je docela dost!
Nati 08. prosince 2019 v 18:12
Vývar musíte vypustit více než jednou. Pochybuje o tom někdo?
Victoria 08. prosince 2019 v 2:44
Téměř ihned po uvaření scedím, vše propláchnu, přidám čerstvou vodu a vařím dále.
Valentina 07. prosince 2019 ve 23:02
filtruji. protein se sráží, proto má šedou barvu a pěnu
život obecně je bolest, špína a odpad)))
jídlo je jed))
ale žádný vegan nežil dlouho
všichni žili bolestně, bolestně a bez radosti)))
Yana 19. prosince 2020 ve 2:10
Galina 07. prosince 2019 v 0:59
Po přečtení hororových příběhů jsem přestal kupovat masné výrobky na 5 a Magnit. Kupuji chlazená kuřata z naší podnikové prodejny. V poslední době jsem bral tři mrtvá těla najednou a kus vepřového na mleté maso. Nakrájím všechna kuřata najednou: odstraním kůži, kromě křídel, to je pro kočky. Pak jsem vše rozřezal na náhradní díly v souladu s plány vaření. Z prsou dělám mleté maso s přídavkem vepřového. Jsme dvoučlenná rodina, důchodci. Dost kuře na dva týdny. Nevím, jestli dělám správnou věc, ale nevylévám vývar, protože si myslím, že hlavní svinstvo je ve slupce.
Alexey 07. prosince 2019 v 9:45
Je velmi zajímavé číst komentáře, zdá se, že každý je příznivcem zdravého životního stylu a masné výrobky jí desetkrát takto a jen takto uvařené, ale smažené, pečené, dušené nebo prostě dušené je tabu. A když se podíváte pozorně, lidé mohou jíst cokoli: syrové maso, ryby, mořské plody, vejce a další; to vše v solené, sušené, sušené formě. Mnoho druhů masa (drůbež, ryby) je speciálně chováno tak, aby se zaseklo (zkazilo) a pouze poražená zvířata se musí chladit (udržovat na vzduchu), ale pokud nějaké existuje, lze ho hned vařit a výsledkem je ve frustraci. V potravinách (i vegetariánské) byly škodliviny odjakživa a nejen svrchní část (kůže), ale všechny tyto způsoby, několikrát uvařit, něco vyhodit, to je náš rozmar a nic víc.
Larisa 06. prosince 2019 ve 22:33
Antibiotika jsou během zpracování produktu částečně zničena. Po zmrazení masa, ryb a mléka se množství antibiotik sníží o 20 %. Mytí masa vede ke snížení antibiotik o 12-25%, při dlouhodobém vaření masa se antibiotika zničí o 15-20%, až 70% jde do vývaru, při vaření kuřete téměř celá do vývar. Proto se při vaření masa nebo drůbeže doporučuje první vývar po uvaření alespoň 15-20 minut povařit a scedit. To je užitečné i z pohledu výživových poradců – oběd tak zbavíme jak extraktivních látek, tak antibiotik, které jdou do vývaru. (převzato z oficiálních stránek Rospotrebnadzor)
Loriso 07. prosince 2019 ve 23:58
Pro vaši informaci, antibiotika se vyrábí z přírodních surovin – hub a plísní. a to není chemie. Francouzi jedí sýr s antibiotiky – plíseň – možná proto žijí déle? . Samozřejmě to není důvod. Jen klima a ekologie jsou mírnější.
OLGA 04. ledna 2020 v 1:09
Abyste byli takto „chytří“, musíte mít inteligenci.
Victoria 08. prosince 2019 v 2:47
Pokud vím, ptákům se před porážkou nepodávají antibiotika, dokud nejsou úplně vyloučeni z těla.
Nina 20. prosince 2019 v 8:42
Kuřecí maso vždy zbavím kůže, poté 10 – 15 minut povařím a vývar scedím, maso opláchnu a teprve potom uvařím, co potřebuji.
OLGA 04. ledna 2020 v 1:10
Nino, dělám to samé a chuť kuřete vždy zůstane.
Sergey 20. listopadu 2019 v 23:47
PS Pokud masu nerozumíte, je lepší ho nevařit – otrávíte se
Natalya 06. prosince 2019 v 15:41
Proč tedy Rospotrebnadzor?
OLGA 04. ledna 2020 v 1:13
Natalyo, přijít a zkontrolovat firmu jednou za 1 roky s předstihem.
Sergey 20. listopadu 2019 v 23:45
Není potřeba vypouštět vodu. Správně připravený vývar bude průhledný a sekundární vývar je voda, která neposkytuje žádný užitek.
Mitrofan 22. října 2019 ve 22:35
První vývar sceďte a maso omyjte. zalijeme vodou a vaříme. Tento vývar nám chutná.
Iolanta 30. října 2019 ve 20:45
Nemáš vkus.
Viktor 18. října 2019 ve 12:53
kolik lidí je tolik hloupých věcí.
Láska 13. října 2019 ve 23:01
Jsem ze SSSR. Moje matka vždy maso před vařením namočila. A maso bylo naše vlastní, ne z obchodu.
Co se nám nyní prodává na hyper-super marketech a nejen to, vědí jen samotní prodejci. Dívají se nám do očí svýma upřímnýma očima a říkají: “Vezmi si to, nebudeš litovat, dnes je maso obzvlášť dobré.” Nekupuji kuře, i když mi někdy chybí pečené kuře. Vše ostatní namáčím na 6-8 hodin. Rozdíl v chuti je výrazný.
Elena 21. října 2019 v 0:39
Moje babička taky vždycky namáčela maso. Myslím, že to způsobilo méně pěny. Babiččina polévka byla vždy vynikající. A pro průhlednost je potřeba vývar vařit na velmi mírném ohni, jen tak dlouho, dokud trochu nezabublá
Valery 26. října 2019 v 10:08
Dělám to vždycky. Na začátku varu odeberu pěnu, poté snížím plamen a vařím alespoň 2 hodiny.
Ivan 02 v 2020:13
U dny je vývar, zvláště ten první, těžko představitelný, obsahuje hodně solí kyseliny močové, jejíž krystaly se ukládají v kloubech a způsobují extrémní bolesti. Pokud jste v dobrém zdravotním stavu, můžete vařit polévky z jakéhokoli vývaru.
OLGA 04. ledna 2020 v 1:17
Máte naprostou pravdu – lidé trpící dnou mají svůj jídelníček – žádné silné vývary.
Elena 03. ledna 2020 v 23:51
Moje babička vždycky namáčela maso. To má ve skutečnosti za následek méně pěny. A nikdy jsem ten vývar nevypustil. Vařte na velmi mírném ohni, dokud lehce nezabublá. Její polévky byly vynikající. A jak upekla maso.
Iolanta 30. října 2019 ve 20:46
Nekupujte v obchodech ani hypermarketech. Nakupujte na trhu
Taťána 21. listopadu 2019 v 17:25
na trzích je menší kontrola než v supermarketech
Khristya 25. prosince 2019 v 0:29
Na trhu si to dal na tlapku, pečeť bouchla a prodávejte maso neznámého původu! To je lepší koupit v obchodě a namočit.
Vasya 11. října 2019 v 21:56
Ano, to je nesmysl, mnoho lidí mluví o antibiotikách a všemožných růstových hormonech, ale nikdo neviděl jediné vyšetření.
Taťána 26. října 2019 ve 23:30
Naprosto v pořádku!
Iolanta 30. října 2019 ve 20:47
To je vše.
Elena 11. října 2019 v 2:22
Odborníci na výživu v sanatoriích a nemocnicích učili vypustit první vývar, jako ledviny, které se vaří v několika vodách.
Taťána 21. listopadu 2019 v 17:26
tak to jsou ledviny
Larisa 10. října 2019 v 15:08
První vývar vždy scedím, nedá se tomu ani říkat vývar, je to jen zpěněný zákal, antibiotika, růstové hormony, gel, který se napumpoval do kuřete nebo masa, všechna tato pěna jsou jen chemikálie a špína, bílkoviny ne ještě stihly do vývaru a je jich dost, všechno nikam nepůjde, ale jsou tam všelijaké chemikálie na krásnou barvu a jiné svinstva.Ale já to tak dlouho nevařím, není je potřeba to vařit.Jakmile se všechna pěna zvedla a začala vařit, vše jsem nalil do dřezu, opláchl výrobek i samotnou pánev na dně znovu veškerá špína a teprve pak začnu vařit. Vývar je vždy vynikající,chutné a jasné.To se doporučovalo i v dobách Sovětského svazu,kdy se prodávalo mražené maso a od té doby to dělám.A v naší době padělků je to ještě víc nutné.Ale kdyby někdo se rád otráví,nech si vaří jak chtějí,vlajku mají v ruce.Nikoho nepřesvědčuji.Poradil bych ti podívat se,jak to samé maso namáčejí do lázní všemožnými roztoky,aby odstranili zelí ze zkaženého produktu co nám prodávají do obchodů.Jednou jsem koupil hovězí maso v Lentě,mimochodem drahé,ale bylo by lepší to nedělat.Přinesl jsem ho domů,nakrájel na porce a dal do mrazáku Ráno jsem vyndal kousek na rozmrazení a tam byl kousek zeleně, nahrnul se dovnitř, ostatní kousky byly stejně zelené. Nejen se zelenými. Totiž všechny kousky jsou úplně zelené. A je to in ten mrazák.Navíc jsem ho hned po příchodu z obchodu rozkrájela, půl dne mi neseděl na stole.Ale když jsem ho přinesl a rozkrájel,tak ten kousek byl krásný.bez vůně,nejčerstvější na pohled.Všechno jsem musel zabalit a odnést do prodejny.Přijali to hned,bez mluvení,nežádali ani ukázat účtenku,i když jsem ji měl u sebe.Moc dobře vědí co mají otrávíš nás. Tak si nedělej iluze, že ten výhled je krásný a je to drahé, už jsem si tím prošel. Teď kupuji maso jen na trhu, kde do něj můžu šťouchnout prstem, zkontrolovat , a přičichnu a vidím jak je korpus naporcovaný.Ale to maso vařím jako vždy.Jediné,že musím sbírat pěnu,ale vodu nevylévat,když vaříte maso z masa mlýnek ((Pokud chcete získat chutný vývar, dejte maso do studené vody a pokud chcete chutné maso, vývar opravdu nepotřebujete, tak ho vložte do vroucí vody, bílkovina masa se okamžitě uvaří a výsledná skořápka zachová, šťáva a chuť masa.
Elena 14. října 2019 v 19:51
Jednoho dne jsem jel městskou hromadnou dopravou a na zastávce „Central Market“ se zastavila žena, která se později ukázala jako prodavačka masa právě z tohoto trhu. Vytočila telefonní číslo. číslo svého majitele a velmi hlasitě, aniž by se jí někdo styděl, nadšeně vyprávěla, jak dnes prodala starý, starý kus hovězího masa jednomu důvěřivému kupci (nejprve vyprávěla, jak toto maso obratně přivedla do obchodovatelného stavu) a prodala ho bez snížení ceny. Po tomto incidentu už ani nevím, kde je lepší koupit maso na trhu nebo v obchodě.
Valentina 03. listopadu 2019 ve 12:07
Jednou jsem na pražské tržnici viděl na vlastní oči, jak prodejce čistil vitrínu ledničky kapalinou na čištění skla, aniž by z vitríny vyndal maso. Poté lidé, kteří to neviděli, kupovali „zpracované maso“. Nyní obcházím trhy, neexistuje žádná záruka chuti, čistoty nebo kvality.
















