Zřeknutí se odpovědnosti Vezměte prosím na vědomí, že veškeré informace zveřejněné na webových stránkách Prowellness jsou poskytovány pouze pro informační účely a nejedná se o osobní program, přímé doporučení k akci nebo lékařskou radu. Nepoužívejte tyto materiály k diagnostice, léčbě nebo k jakýmkoli lékařským procedurám. Před použitím jakékoli techniky nebo použití jakéhokoli produktu se poraďte se svým lékařem. Tyto stránky nejsou specializovaným lékařským portálem a nenahrazují odborné rady odborníka. Vlastník stránek nenese odpovědnost za žádnou stranu, která utrpěla nepřímou nebo přímou škodu v důsledku zneužití materiálů umístěných na tomto zdroji.

Jak cvičit doma, jak zhubnout

Abyste si udrželi tělo v kondici, nemusíte chodit do posilovny. Pokud chcete, můžete si sportovní aktivity organizovat doma.

  • Jak se připravit na domácí cvičení?
  • Co byste měli zvážit v počátečních fázích?
  • Jaké cviky bych měl dělat, abych zhubl?
  • Závěr

Předpokládá se, že sportovní aktivity jsou dobré pro zbavení se přebytečných kilogramů a snížení tělesného tuku. Ne každý má čas nebo peníze chodit do posilovny, takže můžete cvičit doma. Jak správně vést samostatný trénink doma?

Jak se připravit na domácí cvičení?

Na sportovní aktivity byste se měli připravit předem. K tomu potřebujete:

  • určit cíle cvičení (zhubnout, udržet se v kondici, zpevnit svaly, odstranit tuk z jakékoli části těla atd.);
  • přemýšlet o cvičeních (je žádoucí, aby poskytovaly užitek i potěšení);
  • zásobit se potřebným sportovním vybavením (sportovní podložka, sportovní uniforma, tenisky, činky, závaží atd.);
  • sestavit tréninkový plán na blízkou budoucnost (týden nebo měsíc).

Co byste měli zvážit v počátečních fázích?

Mnoho lidí začíná cvičit nesprávně kvůli neznalosti základních pravidel:

Sada 4 Wellness

Univerzální komplex vitamínů, minerálů a omega-3 kyselin pro každodenní stravu.

Tělový balzám ACTIVE

Sportovní balzám na svaly a klouby rychle odstraňuje pocit únavy a přetrénování, podporuje regenerační procesy.

Hypoalergenní zdroj vitaminu D₃ v extra čistém MCT oleji (triglyceridový olej se středním řetězcem).

Jaké cviky bych měl dělat, abych zhubl?

Následující cvičení jsou považována za dobrou volbu pro rychlé a bezpečné hubnutí:

  1. Provádění výpadů s nohama.
  2. Kliky. Dívky nejsou vždy schopny dělat kliky z podlahy, mohou cvičit z jiného povrchu (lavička, pohovka).
  3. Mrtvý tah pomocí činek nebo činky. Poté můžete přidat jednotlivé řady nohou.
  4. Cvičení “plank” (vytrvalost). Ti, kteří zvládli „prkno“ z podlahy, si to mohou vyzkoušet ve stoje na míčích. Toto cvičení můžete provádět i s dlaněmi, které se dotýkají ramen.
  5. Vis na hrazdě a přitahovat nohy k tělu.
  6. Dřep a kývání nohou do stran.
  7. Dřep s bočním krokem.
  8. Obrácené kliky se zvednutím nohou.
  9. Kývejte nohama tak, aby se vaše chodidla dotýkala.
ČTĚTE VÍCE
Jaké jsou nejbezpečnější spony do vlasů?

Je docela možné dělat cvičení, jak zhubnout doma. Důležité je pouze vybrat správné vybavení a sestavit tréninkový program.

Zřeknutí se odpovědnosti

Vezměte prosím na vědomí, že veškeré informace zveřejněné na webových stránkách Prowellness jsou poskytovány pouze pro informační účely a nejedná se o osobní program, přímé doporučení k akci nebo lékařskou radu. Nepoužívejte tyto materiály k diagnostice, léčbě nebo k jakýmkoli lékařským procedurám. Před použitím jakékoli techniky nebo použití jakéhokoli produktu se poraďte se svým lékařem. Tyto stránky nejsou specializovaným lékařským portálem a nenahrazují odborné rady odborníka. Vlastník stránek nenese odpovědnost za žádnou stranu, která utrpěla nepřímou nebo přímou škodu v důsledku zneužití materiálů umístěných na tomto zdroji.

Mnoho lidí se mylně domnívá, že k tomu, aby získali vysněnou postavu, musí tvrdě makat v posilovně, ale existuje dostatečné množství účinných cviků na domácí cvičení. Prozradíme vám, jak rychle zhubnout bez členství v posilovně.

Jakákoli fyzická aktivita vám pomůže shodit nechtěná kila rychleji, protože během cvičení spálíte více kalorií, než zkonzumujete. Kromě toho, že se dostanete do krásné formy, trénink pomůže zlepšit zdraví, fungování všech lidských orgánů, pohyblivost kloubů a hustotu kapilár, zvýší vytrvalost a zpevní kosti.

Je důležité si uvědomit, že muži a ženy hubnou odlišně. V těle žen se rychleji hromadí tuk, protože jejich těla jsou stvořena k plození dětí. U mužů naopak tělo aktivněji spaluje tuky, a hlavně snadněji buduje svaly. Ženy proto mají delší a obtížnější dosáhnout ideální postavy.

Pro lidi od 18 do 30 let je také snazší zhubnout nechtěná kila, protože po třicítce se metabolismus zpomaluje. Myslete na to při výběru tréninkového programu.

Pamatujte, že před jakoukoliv fyzickou aktivitou je nutné zahřát svaly a klouby. A snažte se před hodinou nepřejídat. Samotný komplex lze provést jak ráno, tak večer. Odpolední cvičení může podle odborníků zlepšit metabolismus tuků a také udržet stabilní hladinu cukru v krvi. A ranní zvyšují rychlost metabolismu. Abyste se ale přebytečných kilogramů zbavili rychleji, je efektivnější cvičit před snídaní. Stačí trénovat třikrát až čtyřikrát týdně, nezapomínejte, že svaly se potřebují zotavit, k tomu potřebují jeden až dva dny na odpočinek.

ČTĚTE VÍCE
Jak často by se měly aplikovat injekce do nosoústních rýh?

Nejúčinnějšími cviky v boji s nadváhou jsou kardio a silový trénink. Kardio trénink je energeticky náročné cvičení, které pomáhá udržet vaše tělo v tónu a zhubnout. Lidé často volí běh, ale málokdo ví, že jej lze nahradit sestavou cviků, u kterých se navíc zapotíte. Posilovací cviky zrychlují váš metabolismus a hlavně se tuk spaluje i po cvičení.

Sestavili jsme pro vás výběr těch nejúčinnějších technik, jak zhubnout doma.

Zvednutí pánve

Zvedání pánve.
pinterest.com

Při cvičení pracují svaly stehen, hýždí, dolní části zad. Za minutu se spálí asi 5 kcal.

  1. Zaujměte polohu vleže na zádech.
  2. Poté musí být pravá noha pokrčená v koleni, zatímco levá noha musí být položena na patě.
  3. Narovnejte pravou nohu, zvedněte ji, přitom podsaďte pánev tak, aby se vám sevřely hýždě.
  4. Udělejte totéž s levou nohou. Poté nohy vystřídejte.
  5. Doba provedení: 10 minut.

Místní výpady

Výpady na místě.

Při výpadech se zapojují svaly hýždí, stehen a nohou. Jedna minuta dřepů spotřebuje asi 14 kcal.

  1. Stát zpříma. Ruce na opasku. Výpad pravou nohou tak, aby úhel kolena byl 90 stupňů. Udržujte záda rovná a koleno by nemělo přesahovat palec u nohy.
  2. Vraťte se do výchozí polohy s rovnými zády.
  3. Totéž opakujte na levé noze.
  4. Provádějte výpady, střídejte nohy.
  5. Doba provedení: 10 minut.

Skok Dřepy

Skok dřepy.
getactive.ru

Tento dřep využívá svaly stehen, hýždí, nohou, lýtek, zad, paží a břicha. Toto cvičení vám umožní spálit 70 kalorií za pět minut.

  1. Pro začátek se postavte rovně s rukama sepjatýma před sebou.
  2. Udělejte klasický dřep, všimněte si, že nohy by neměly opustit podlahu a přeneste váhu těla z prstů na paty.
  3. Poté zatlačte nohy z podlahy a udělejte skok, zatímco vaše paže by měly být rovné a musíte je posunout mírně dozadu.
  4. Po přistání vydržte několik sekund ve výchozí poloze.
  5. Doba cvičení: 3 minuty.

Bruslení

Cvičení, které simuluje rychlobruslení. Procvičí vaše nohy a základní svaly a zvýší vaši srdeční frekvenci. Za pět minut se spálí 54 kcal.

  1. Nejprve nakloňte své tělo dopředu s rovnými zády.
  2. Proveďte klouzavý skok pravou nohou na pravou stranu a zároveň pohybujte rukama doprava.
  3. Poté překřižte levou nohu přes pravou nohu a nechte ji zavěšenou.
  4. Opakujte totéž, ale doleva.
  5. Pamatujte, že tělo se při cvičení nenarovná. A samotná technika se provádí rychlými pohyby a bez zastavení.
  6. Doba cvičení: 7 minut.
ČTĚTE VÍCE
Jaký krém pomáhá na strie po porodu?

Skákací lano

Skákání přes švihadlo lze provádět doma i venku.
Foto Global Look Press

Zde je namáháno mnoho svalů: nohy, lýtka, stehna, hýždě, paže a břišní svaly. Při provádění tohoto cvičení po dobu 15 minut můžete spálit 200 kcal.

  1. Vezměte švihadlo do rukou, záda by měla být rovná a ramena by neměla být napjatá.
  2. Poté začněte provádět nízké, časté skoky.
  3. Můžete skákat na dvou nohách současně, nebo můžete přenášet váhu těla z jedné nohy na druhou. Ve druhém případě se postavte na podpěrnou nohu a položte druhou nohu vedle ní. Musíte se pohybovat ne dopředu, ale ze strany na stranu.
  4. Doba provedení: 10 minut.

Upozorňujeme, že pokud máte problémy s klouby, páteří, srdcem nebo cévami nebo jste obézní, určitě se poraďte se svým lékařem.