Jaké asociace máte s výrazem „nadváha“?

  • tíha
  • dušnost;
  • únavu;
  • vysoký krevní tlak;
  • pocení;
  • diabetes mellitus;
  • metabolické poruchy;
  • bolest nohou a zad;
  • trapnost;
  • problém s výběrem oblečení.

Tento seznam může pokračovat.

Ale proč? Pojďme se toho raději zbavit.

Jaké je požehnání mít štíhlé a zdravé tělo!

Nejprve si určete ideální váhu. K tomu použijte vzorce a kalkulačky, které najdete na internetu v hojném počtu.

Zjistili jste nadváhu? Žádný problém! Rozhodli jste se zhubnout. Jaký typ fyzické aktivity si mám vybrat?

Aktivní typy fitness jsou ideální pro mladé dívky. Pro starší dívky (30+) a velmi dospělé dívky (50+) by byl Pilates ideální volbou.

Proč je pilates vhodný pro hubnutí?

Protože se jedná o intelektuální typ tréninku: kompetentní přístup ke cvičení a intenzita zátěže.

Všechno se bere v úvahu vlastnosti těla v přítomnosti nadváhy:

  • další stres na srdce;
  • bolavé klouby;
  • potíže s dýcháním;
  • vysoký tlak;
  • přítomnost osteochondrózy;
  • křečové žíly;
  • otok.

Výhody Pilates pro lidi, kteří chtějí zhubnout:

  1. Tepová frekvence při cvičení je v aerobním režimu (120 – 130 tepů za minutu). Je optimální pro spalování tuků. Jakmile tento proces začnete během tréninku, nebudete ho moci zastavit ještě několik hodin! Váš tuk se rozpustí sám od sebe!
  2. Žádné skákací prvky klouby se vyvarují přetížení. Cvičení pilates se provádí převážně vsedě a vleže. Po tréninku snadno vyletíte z posilovny!
  3. Kompetentní dýchání, vlastní dechová technika, která nasycuje tělo kyslíkem, tolik potřebné pro spalování tuků. Dýchejte a hubněte!

Pilates má stále mnoho výhod. Všechny jsou uvedeny v článku „Jak pilates ovlivňuje vaše tělo“.

Proč, výběr Pilates, budete jednat správně? Proč je to lepší než dieta?

Když člověk drží dietu, co se stane:

  • Hormonální změny v těle. Totiž v žaludku a střevech se zvyšuje produkce hormonu ghrelinu. Zvyšuje pocit hladu. To se děje rychle a trvá to dlouhou dobu. I rok po dietě je jeho obsah v těle nadále na vysoké úrovni.
  • Zvýšená produkce kortizolu, hlavního stresového hormonu. To vede ke ztrátě svalové hmoty a hromadění tuku. Proto téměř vždy platí, že čím více ztratíte, tím více získáte.
  • Snížená rychlost metabolismu. Tělo přejde do úsporného režimu. Začne méně utrácet a více šetřit. A nemůžete vinit člověka za to, že má slabou vůli a slabou vůli, když se kila vrátí. Mohou za to naše hormony.
ČTĚTE VÍCE
Jak správně sušit kabát po vyprání?

Správnější by bylo nedržet dietu, ale upravit výživu. Možnost poskytnout tělu bezbolestné a udržitelné hubnutí.

  • vyberte si sami zdravá sportovní výživa;
  • nahradit sladkosti chutná jídla bez cukru;
  • k použití sladidla v kávě nebo čaji.

Pilates na hubnutí – cvičte více svalů, zhubnete více!

Specifikem Pilates je, že lekce probíhají v klidném tempu. To je velmi důležité pro stav nervového systému. Po tréninku nikdy nedochází k nadměrné stimulaci. Předejdete tak nadměrnému hladu po cvičení.

Náklady na energie během jedné lekce velmi vysoké, o 220-320 kcal.

To je stejné jako běhat po stadionu déle než půl hodiny bezhlavě a s jazykem přehozeným přes ramena.

Pilates díky povaze cvičení spotřebuje hodně energie. Zapojený do práce zároveň hodně svalů. Což je obdoba silového tréninku. A i po tréninku spalování tuků pokračuje!

Proto, i když nezměníte svůj jídelníček, můžete za rok tréninku pomocí systému Pilates zhubnout 5–7 kg.

  • Proteinové směsi ke zvýšení svalové hmoty a vybudování krásného, ​​zpevněného těla. Svaly totiž po silovém tréninku potřebují hodně bílkovin.
  • Kolagen, což je velmi důležité pro trénování žen nad 30 let, zvláště pokud mají nadváhu. Pomáhá udržovat pevnost a pružnost pokožky, vazů a kloubů.
  • Přírodní spalovače tuků. Tyto produkty sportovní výživy jsou přírodní. Spouštějí aktivní spalování kalorií a také potlačují chuť k jídlu.

Pilates na hubnutí – zbavte se přebytečných tekutin!

Směr umožňuje zbavit se otoků.

Již v prvním měsíci se spotřebuje několik kilogramů vody najednou. Žilní a lymfatický systém jsou vyloženy.

K tomuto efektu dochází díky jedinečné kombinaci cvičení Pilates pro posílení a protažení svalů současně.

Plus samotné pózy, ve kterých se cviky provádějí. Pomáhají odstranit přebytečnou tekutinu.

Otoky se vyskytují především v nohách. A při cvičení často musíte zvedat nohy nad hlavu (když ležíte na zádech). Což samozřejmě umocňuje protiedematózní účinek. Kromě pilates můžete použít vitamíny a různé léky na otoky.

Rád bych poznamenal, že Pilates není protahování. Jedná se o posloupnost silových cviků, ve kterých je zkrácení některých svalů (kontrakce) doprovázeno prodloužením jiných (extenze). To znamená, že se stanete zároveň silným a flexibilním.

ČTĚTE VÍCE
Kdo je nejlepší válečník ve hře o trůny?

Pilates na hubnutí – snížení inzulínové rezistence!

Chcete vědět, jak můžete někoho ztloustnout?

To je snadné, pokud zvýšíte množství inzulínu v krvi! Zvýšená hladina inzulínu urychluje přeměnu glukózy na tuk.

U obézních lidí je množství inzulínu skutečně vyšší než u lidí s normální tělesnou hmotností.

nyní, Cvičení pilates snižuje inzulínovou rezistenci (imunita) v těle, což také vede k hubnutí. Svalová tkáň získává normální citlivost na inzulín a hladina tohoto hormonu v krvi klesá.

Aby to bylo jasnější, nakreslíme analogii s antibiotiky. Antibiotika objevil v roce 1928 Alexander Fleming. Minimální dávky zabily bakterie. Nyní se mikroorganismy staly odolnějšími (odolnějšími) vůči antibiotikům. Pro zlepšení musíte zvýšit dávkování.

To samé s inzulínem. U obézních lidí se inzulínové receptory (a ve svalech jich je mnoho) postupně stávají necitlivými na jednu koncentraci inzulínu. Pro reakci je vyžadována stále větší dávka.

Svalová práce zastaví tento hrozný proces! Receptory znovu získají svou normální citlivost na inzulín.

Ve skutečnosti cvičením Pilates získáte zdarma „vakcínu proti cukrovce“.

Gymnastika pilates byla od prvopočátku určena k posílení těla lidí, kteří nemohou z důvodu nemoci aktivně cvičit. Pilates ve fitness patří do směru zvaného Reasonable Body. Tato cvičení poskytují zvláštní přístup ke svalové práci, speciální přístup k jejich relaxaci a napětí, kontrolu dýchání a také naprostou stálou koncentraci na cvičení. V poslední době se objevilo velké množství programů Pilates. Jsou oblíbené mezi lidmi s nadváhou.

Pojďme si nyní promluvit o odrůdách pilates. Celkem existuje tři typy školení. Která možnost je pro vás nejlepší?

  1. Cvičení na podlaze. Tato cvičení se provádějí na podlaze, obvykle vsedě nebo vleže.
  2. Třídy se speciálním vybavením. Provádějí se také na podlaze, za použití různého vybavení (Pilates Ring, gumové tlumiče, činky, míče).
  3. Cvičební hodiny. Při těchto trénincích se používají speciální simulátory, které mají oporu, na které není člověk fixován. To je důvod, proč během období provádění silových cvičení budete muset vynaložit další úsilí, abyste udrželi rovnováhu na tak nestabilním povrchu. V tomto případě je do práce zahrnuto mnoho malých svalů, které nejsou zapojeny do běžného tréninku.
ČTĚTE VÍCE
Proč se nemůžeš vzít v srpnu?

Obraťme se nyní k výhodám tohoto typu fitnessa také zvažte, jaká cvičení v něm jsou:

  • zvyšuje kontrolu těla;
  • rozvíjí flexibilitu, sílu, obratnost, vytrvalost, rychlost, koordinaci;
  • aktivuje vaše svaly;
  • zvyšuje povědomí o fyzické formě těla;
  • zlepšuje fungování vašich vnitřních orgánů;
  • opravuje vaše držení těla;
  • zlepšuje rovnováhu;
  • klade důraz na racionální, správné dýchání;
  • uvolňuje napětí, uvolňuje svaly;
  • učí, jak dosáhnout harmonie získáním zdravého těla;
  • nemá absolutně žádná omezení, včetně povolených pro těhotné ženy.

Klasický pilates obsahuje 38 cviků, ale po jejich spojení s prvky choreografie, jógy a silových cviků je jich přes 500. V pilates jsou cviky různého stupně obtížnosti, proto člověk nepotřebuje být připraven na hodiny.

Autor cvičení pilates nejprve celou sestavu cviků otestoval na sobě a zbavil se astmatu a dalších nemocí. V závislosti na typu postavy můžete při jednom cvičení Pilates spálit od 250 do 380 kcal. A pro vaše svaly udělá mnohem víc než aerobik.

Pro koho je třída vhodná?

Pilates je povolen i těm, kteří mají problémy se srdcem, páteří, klouby a nemohou si dovolit posilovat. Lekce pilates jsou vhodné pro ty, kteří mají nadváhu 20 kilogramů a více. Existuje také Pilates pro těhotné ženy a starší lidi.

Vzhledem k tomu, že Pilates byl původně vytvořen pro rehabilitaci pacientů, má minimum kontraindikací: horečnaté stavy různé povahy, výrazný bolestivý syndrom, stejně jako duševní onemocnění.

Na začátku si začátečník s pomocí instruktora bude moci vybrat ta cvičení, která momentálně umí. Takže můžete postupně dosáhnout úrovně komplexních cvičení, pokud si budete přát.

Pilates je univerzální systém pro udržení těla v dobré kondici, a proto je klíčem k úspěchu pravidelnost.

Abyste se mohli rozhodnout pro tréninkový program, je nejlepší začít studovat sami pomocí videa. Tímto způsobem můžete rychleji přijít na techniku ​​a nemusíte sami vytvářet tréninkový program. Pokud jste tuto gymnastiku ještě nedělali, je lepší začít s programem pro začátečníky. Vybrat si můžete například programy Pilates Institute. Také dobré recenze kurzu Mary Winsor pro začátečníky. Lekce by se měly opakovat 3x týdně, střídat tréninkové dny s odpočinkovými dny, k tomu přidat jednoduché kardio cvičení, alespoň svižnou chůzi 30 minut denně.

ČTĚTE VÍCE
Jaké potraviny spalují tuk velmi rychle?

Pro ty, kteří chtějí vyzkoušet hubnutí v praxi pomocí pilates, jsou následující doporučení, stručně je popíšeme.

  1. Začněte hodiny s instruktorem, účinnost cvičení přímo závisí na správnosti jejich provádění, stejně jako na tempu, na správnosti a včasnosti dýchání během období cvičení. Pokud cvičení provádíte sami, může to vést ke snížení účinnosti a dokonce si ublížit.
  2. Pilates je primárně určen k posílení hlubokých svalů. Cvičením se dá vytvarovat postava, proto je efektivnější nejprve zhubnout, až poté pozorovat výsledky cvičení.
  3. Komplex Pilates je skvělý pro ty, kteří mají problémy se zády. Účinek je patrný, pokud cvičíte 2 až 3krát týdně nebo více, jinak to nemá smysl – pouze zlepšení pohody, pro záda nebude mnoho důvodů, abych byl upřímný. Ideálně 3x týdně je lepší.
  4. V pilates se všechny cviky provádějí v pomalém tempu, protože je takto obtížnější a zátěž je znatelnější.
  5. Pokud budete trochu cvičit a skončíte, mějte na paměti: získaná forma se velmi rychle ztrácí.

Zjistili jsme tedy, kdo a jak může Pilates pomoci udržet se v kondici. Cvičte doma nebo v posilovně s trenérem a buďte zdraví!

Autor: Zhanna Sh. (zejména pro Calorizator.ru)
Kopírování tohoto článku jako celku nebo jeho částí je zakázáno.