Každý, kdo se stará o krásu svého těla, si často kladl otázku: co dělat, aby moje nohy vypadaly štíhlejší, jak odstranit přebytečný objem z dolních nohou? Můžeme vám s jistotou říci, že to není tak jednoduchá otázka. Naše tvary, stavba našeho těla do značné míry závisí z anatomie . Nedá se s tím nic dělat. Struktura a obvod vašich lýtek závisí na tom, zda je vaše Achillova šlacha krátká nebo dlouhá. Pokud je krátká, pak budou lýtka vypadat velká, a pokud je dlouhá, pak budou vypadat užší. Nemůžeme to změnit. A tady korigovat a redukovat telata S pomocí správné výživy a sady speciálních cvičení se to zdá docela možné.

Jak jíst

Přiznejme si to hned: samostatný diety na hubnutí telata neexistují. A to je přirozené. Tělo je náš celek a výživa, ať je správná nebo špatná, ovlivní všechny části našeho těla. Přísná dieta stav jen zhorší. Proto ve snaze o štíhlou postavu musíte jíst správné a zdravé.

V první řadě by měla být strava vyrovnaný . Zařazujeme sacharidy, tuky a bílkoviny. Rozhodně musíte přidat do svého jídelníčku zelenina a ovoce , které naplní tělo nezbytnými vitamíny a vlákninou.

Sacharidy může být ve formě kaší, a pokud se neobejdete bez chleba (už víte o lepku?), tak jezte celozrnné pečivo nebo pečivo bez droždí. Sacharidy dodávají našemu tělu energii a bojují s hladem.

Bílkoviny – nezbytný stavební materiál pro svaly (na toto téma máme článek). Mohou být rostlinného i živočišného původu. Hlavní je jíst libové maso – pečené, dušené nebo vařené.

Totéž platí pro zelenina . Ne všechna zelenina se dá konzumovat syrová, ale existuje mnoho úžasných receptů, které zpestří váš jídelníček a udělají z konzumace jídla každodenní svátek. Čerstvé saláty jsou nejlépe ochucené rostlinným olejem. Je to věc chuti: hodí se oliva, slunečnice, len a sezam. Do salátu není špatné přidat dýňová, slunečnicová nebo sezamová semínka. Nyní je v prodeji mnoho jídel. Doporučujeme je také přidávat do salátů nebo cereálií, protože se jedná o skutečné produkty na hubnutí. .

Nezapomínejme na čerstvé ovoce . Samozřejmě je lepší jíst ovoce podle sezóny . Pak jsou maximálně naplněné vitamíny a přinesou vám největší užitek.

ČTĚTE VÍCE
Jak dlouho byste se po manikúře neměli sprchovat?

Doporučujeme dodržovat základní zásady správné výživy:

  • dílčí jídla (často v malých porcích);
  • zdravé jídlo;
  • dostatečné množství tekutiny (přečtěte si více o tom, kolik vody musíte vypít);
  • poslední jídlo nejpozději 3 hodiny před spaním.

Je třeba poznamenat, že velmi často může být signálem otoku velký objem telat. Abyste zabránili zadržování vody v těle, zkuste se omezit na slaná jídla. A také jíst potraviny obsahující draslík, protože absorbuje sodík, což vede k otokům. Banány, špenát, avokádo, houby a kuřecí maso obsahují draslík.

Speciální cviky pro štíhlá lýtka

Další odpovědí na otázku, jak může dívka zhubnout v lýtkách, jsou samozřejmě speciální cviky. Tloušťka lýtek je velmi ovlivněna objemem napumpovaných svalů vlivem tréninku. Pokud tedy nechcete být majitelem objemných holení, dodržujte tato tréninková doporučení:

Kategoricky NEVHODNÝ:

  • Posilovací cvičení na strojích
  • Stepperová cvičení
  • Běh na běžeckém pásu do kopce
  • Časté nošení podpatků – zkracuje Achillovu šlachu a ovlivňuje objem

Pamatujte: žádná odporová cvičení!

Správné cviky pro lýtka:

  • Běh na dlouhé vzdálenosti až 50 minut. Nejlépe několikrát týdně
  • Step – aerobik. Zvedne vám náladu a tonus po celém těle.
  • Protahovací cvičení. Jóga, Pilates. Díky tomu budete flexibilní a vaše svaly pružnější.
  • Chůze na plochém běžeckém pásu s neustálými změnami tempa. Procvičí svaly nohou, ale nevytvoří objem.
  • Lezecké cvičení: skákání s nohama na rukou. Perfektní cvičení nohou.
  • Rotoped bez odporu. Udělá vaše nohy krásnými
  • Plavání. Rovnováha ve všem. Cvičení, relaxace a pohoda

Masáž a zábaly na bázi medu pomohou zeštíhlit a pružit lýtka. Variace mohou být velmi odlišné: med + hořčice, med + mořská sůl, med + rostlinný olej.

No, vždy se pamatuj na úsměv. Dělejte vše s radostí a potěšením.

Přejeme všem zdraví, dobrou náladu a dobrou náladu!

Viz také:

  • Jak zhubnout po 40
  • FitCurves 30denní plán řízení hmotnosti
  • Metody pro urychlení metabolismu pro ženy

Zřeknutí se odpovědnosti Vezměte prosím na vědomí, že veškeré informace zveřejněné na webových stránkách Prowellness jsou poskytovány pouze pro informační účely a nejedná se o osobní program, přímé doporučení k akci nebo lékařskou radu. Nepoužívejte tyto materiály k diagnostice, léčbě nebo k jakýmkoli lékařským procedurám. Před použitím jakékoli techniky nebo použití jakéhokoli produktu se poraďte se svým lékařem. Tyto stránky nejsou specializovaným lékařským portálem a nenahrazují odborné rady odborníka. Vlastník stránek nenese odpovědnost za žádnou stranu, která utrpěla nepřímou nebo přímou škodu v důsledku zneužití materiálů umístěných na tomto zdroji.

ČTĚTE VÍCE
Je možné pěstovat řasy s lopuchovým olejem?

Jak snížit velikost lýtek: trénink, masáže, výživa?

Pro mnohé jsou nedokonalá lýtka důvodem ke komplexům a nejistotě ohledně vlastní přitažlivosti. Situaci lze napravit cvičením a správnou výživou.

  • Proč je objem lýtka velký?
  • Cvičení pro zmenšení velikosti lýtka
  • masáž
  • Správná výživa

Mnoha lidem se nelíbí tvar jejich lýtek a chtějí je udělat tenčí a elegantnější. Problém v této oblasti je relevantní nejen pro ty, kteří mají nadváhu. Při normální postavě a váze mohou objemné holeně zkazit celkový dojem z vaší postavy.

Proč je objem lýtka velký?

U některých lidí jsou objemná telata výsledkem genetických faktorů. Jedná se o vyšší sklon k růstu svalů. Aby se zabránilo růstu svalů na nohou a stehnech, je třeba vyloučit následující typy zátěže:

  1. Zrychlený běh.
  2. Běh po nerovném terénu směrem nahoru. Při běhu na běžeckém pásu je také potřeba tuto funkci odstranit.
  3. Step aerobik.
  4. Cvičení na rotopedu se zvýšenou odolností.

Zvyk neustále sedět se zkříženýma nohama přispívá k objemu lýtek. To vede ke stagnaci, ochabnutí, plnosti a hromadění přebytečného tuku.

Pozornost! Jedním z hlavních faktorů pro velká lýtka je pravidelné nošení bot na vysokém podpatku. Vysoký podpatek přerozděluje podporu těla od paty, která je určena k podpoře, ke špičkám. Kvůli tomu dochází k deformaci chodidla a poškození šlach.

Cvičení pro zmenšení velikosti lýtka

Tónovací masážní olej

Masáž vám pomůže zhubnout a zmenšit objem lýtek. Dělá pokožku pružnější a odstraňuje celulitidu. Procedura vám dodá dobrou náladu a potěšení.

Cvičit nemá smysl, pokud si člověk po fyzické zátěži dopřeje sladké dezerty, pečivo, rychlé občerstvení, smažené maso či ryby a majonézové omáčky. Je důležité dodržovat dietu, která vylučuje konzumaci škodlivých potravin.

Chcete-li rychle dosáhnout účinku, musíte do svého denního menu zahrnout:

  1. Čerstvá zelenina a ovoce, bylinky.
  2. Chléb z celozrnné mouky bez droždí.
  3. Více čisté vody.

Výživový koktejl Blackberry

Musíte jíst po částech: 5-6krát denně v malých porcích. Vyhýbat byste se měli uzeným a slaným jídlům, protože zadržují v těle vodu a způsobují otoky.

Zřeknutí se odpovědnosti

Vezměte prosím na vědomí, že veškeré informace zveřejněné na webových stránkách Prowellness jsou poskytovány pouze pro informační účely a nejedná se o osobní program, přímé doporučení k akci nebo lékařskou radu. Nepoužívejte tyto materiály k diagnostice, léčbě nebo k jakýmkoli lékařským procedurám. Před použitím jakékoli techniky nebo použití jakéhokoli produktu se poraďte se svým lékařem. Tyto stránky nejsou specializovaným lékařským portálem a nenahrazují odborné rady odborníka. Vlastník stránek nenese odpovědnost za žádnou stranu, která utrpěla nepřímou nebo přímou škodu v důsledku zneužití materiálů umístěných na tomto zdroji.